Έρευνα για την εύρεση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για βελτίωση του SEO (Search Engine Optimization) Προτού ξεκινήσετε το Search Engine Optimization (δηλαδή τη βελτιστοποίηση) του site σας, πρέπει να ξέρετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιεί το κοινό που θέλετε να...
Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να μειώσει το κόστος για τις επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους. Με την κατασκευή eshop μπορείτε να μειώσετε το κόστος της επιχείρησής σας. Μπορείτε να εξαλείψετε τα γενικά έξοδα, να μειώσετε το κόστος των αποθεμάτων της επιχείρησής σας....
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου επειδή προσφέρει έναν οικονομικά αποδοτικό, βολικό και προσιτό τρόπο προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει την δυνατότητα αύξησης των πωλήσεων και...
Το λιανικό εμπόριο βρίσκεται στον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται στη διαδικασία της ψηφιακής μεταρρύθμισης, πού απαιτούνται μεγάλες αλλαγές για να μπορέσουν να βγουν δυναμικά στις ηλεκτρονικές αγορές. Πώς όμως η ικανοποίηση...
Τι τελικά μάθαμε με τον ερχομό του περιβόητου κορωνοϊού και την επιβολή των απανωτών lockdown στο λιανεμπόριο; Υπήρξαν πολλές επιχειρήσεις που μπήκαν στη διαδικασία να αλλάξουν τον τρόπο που λειτουργούσαν μέχρι τώρα; Άλλαξε ριζικά η νοοτροπία των μικρομεσαίων...
Καθώς εξελίσσονται οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης, η ιστοσελίδα σας και η επιχείρησή σας πρέπει να ακολουθούν το νέο γίγνεσθαι. Αυτό το δυναμικό τοπίο που ονομάζεται SEO αλλάζει τόσο γρήγορα και τόσο συχνά. Πολλές φορές οι τρέχουσες προσπάθειες SEO που ίσως...
Στις μέρες μας ο σχεδιασμός ιστοσελίδων και οι διαδικτυακές αναρτήσεις μάρκετινγκ επικεντρώνονται σε διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας. Η προσέλκυση νέων επισκεπτών γίνεται για έναν κύριο σκοπό, να...
Ζούμε σε μία εποχή που έχει κατακλυστεί από τα smartphone. Περνάμε 2 ώρες σχεδόν την ημέρα online χρησιμοποιώντας το κινητό μας τηλέφωνο. Ο χρόνος αυτός είναι αρκετός αν αναλογιστούμε πως η ημέρα έχει 24 ώρες. Ήρθε λοιπόν η ώρα να αναλογιστούμε το πόσο σημαντικό είναι...
Τι είναι η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων, εικόνων, βίντεο και λοιπών γραφικών. Πολλές φορές συναντάμε περιεχόμενο σε αρχεία λήψης όπως ηλεκτρονικά βιβλία e-books ή καταλόγους προϊόντων. Το...
Πολλές ιστοσελίδες στερούνται αποτελεσματικών κλήσεων σε ενέργειες που μετατρέπουν τους χρήστες σε πελάτες. Μια προτροπή κλήσης για δράση είναι ένα κουμπί ή σύνδεσμος που τοποθετείτε στην ιστοσελίδα σας για να οδηγήσετε τους υποψήφιους πελάτες να προβούν σε κάποια...
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε τεχνική βοήθεια θέλετε !