Πολλές ιστοσελίδες στερούνται αποτελεσματικών κλήσεων σε ενέργειες που μετατρέπουν τους χρήστες σε πελάτες. Μια προτροπή κλήσης για δράση είναι ένα κουμπί ή σύνδεσμος που τοποθετείτε στην ιστοσελίδα σας για να οδηγήσετε τους υποψήφιους πελάτες να προβούν σε κάποια ενέργεια στη σελίδα προορισμού σας. Είναι ένα κάλεσμα σε ενέργεια η ενέργειες που υπάρχουν σε κάθε υποσελίδα του web site σας. Θα αναρωτηθήκατε πολλές φορές γιατί είναι τόσο σημαντικό να υπάρχει ένα click to action κουμπί. Και πόσο σημαντικό είναι αυτό ώστε να πείσει τον επισκέπτη σας να ολοκληρώσει μια επιθυμητή δράση.

Μια κλήση για δράση είναι μια προτροπή σε μια ιστοσελίδα που λέει στον χρήστη της να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Γενικότερα μια κλήση για δράση τυπικά αποτυπώνεται στις ιστοσελίδες ως εντολή ή φράση δράσης. Παραδείγματα αυτών είναι η λέξη “Εγγραφή” ή “αγορά τώρα” που συνήθως έχει τη μορφή ενός κουμπιού ή μιας υπερ-σύνδεσης. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ αυτό μπορεί να έχει τη μορφή του κειμένου σε ένα κουμπί (ένα κουμπί προτροπής όπως συνηθίζεται να λέγεται) ή ένα λινκ – υπερσύνδεσμο που ανακατευθύνει σε σελίδα προορισμού. Σε περίπτωση διαφημιστικής καμπάνιας οι κλήσεις για δράση συχνά συνδέονται με μια ιστοσελίδα. Ο χρήστης ανακατευθύνεται στη νέα σελίδα για να αναλάβει περαιτέρω δράση.

Κλήση για δράση και η σημασία της σε εταιρικές ιστοσελίδες

Η κλήση για δράση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε μια ιστοσελίδα. Ενεργεί ως πινακίδα που οδηγεί τον χρήστη να κάνει κάποιες ενέργειες. Εαν σε μια ιστοσελίδα δεν υπάρχει μια σαφής ένδειξη προττροπής, ο χρήστης δεν κάνει κάτι και συνήθως την εγκαταλείπει. Με τα κουμπιά click to action κάνουμε τον επισκέπτη να καταλάβει τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει. Για παράδειγμα σε ένα e-shop για να αγοράσει ένα προϊόν βλέπει συνήθως ένα κουμπί “προσθήκη στο καλάθι” ή “αγορά τώρα”. Για να κάνει εγγραφή στο newsletter του ζητείται το email του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει μια σαφής προτροπή είναι πιθανό ο χρήστης να εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας χωρίς να προβεί σε κάποια ενέργεια.

Μια κλήση για δράση καθιστά σαφές σε πιθανούς πελάτες ποια ενέργεια θα ακολουθήσουν. Βοηθά τον χρήστη στο να καταλάβει γρήγορα τι πρέπει να κάνει χωρίς να ψάχνεται ή να μαντεύει. Αυτό σαφώς αυξάνει την ευκαιρία να προβεί σε κάποια αγορά προϊόντος. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πολλές κλήσεις για δράση σε μια σελίδα, εάν υπάρχουν πολλές επιθυμητές ενέργειες που μπορεί να κάνει ο χρήστης. Για παράδειγμα μπορεί να προσθέσει κάποιο προϊόν στο καλάθι αγορών ή να σας καλέσει στο τηλέφωνο να σας ρωτήσει για το προϊόν.

Κλήση για δράση και η σημασία της σε δημοσιογραφικά blog

Παρακάτω θα δούμε ένα παράδειγμα δημοσιογραφικού blog. Σε περίπτωση που ένας αναγνώστης προσγειωθεί σε ένα άρθρο του blog σας και δεν υπάρχει σαφής κλήση για δράση στο κάτω μέρος της δημοσίευσης, είναι πιθανό ότι ο αναγνώστης θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας χωρίς να ολοκληρώσει άλλες ενέργειες. Ωστόσο, εάν υπάρχει μια προτροπή στο κάτω μέρος της δημοσίευσης ζητώντας του να διαβάσει περισσότερα άρθρα ή να εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αυτό μπορεί να τον ενθαρρύνει να συνεχίσει να αλληλεπιδρά με τον blog σας. Επιπλέον ανάμεσα στις δημοσιεύσεις και τα άρθρα των blog συνήθως υπάρχουν banner με διαφημίσεις που λειτουργούν ως click to action συνδέσμους. Αυτά τα banner προτρέπουν τους επισκέπτες να επισκεφτούν άλλους συνδέσμους που συνδέονται με σελίδες προορισμού.

Άλλα παραδείγματα προτροπής χρηστών σε ιστοσελίδες

  • Διαβάστε περισσότερα
  • Υποστηρίξτε τον χορηγό μας
  • Μοιραστείτε το στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Δωρεάν δοκιμή
  • Καλέστε μας
  • Ταμείο
  • Προσθήκη στη λίστα επιθυμιών

Ευκαιρία να συζητήσουμε τις ανάγκες σας για την βελτίωση της ιστοσελίδας σας

Καλέστε μας 2106632266  –  6934469804

Καλέστε μας