Εισαγωγή στο SEO και την προώθηση ιστοσελίδων

To SEO και η προώθηση ιστοσελίδων μεταβάλλεται συνεχώς καθώς εξελίσσονται οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης. Αυτό σημαίνει πως η ιστοσελίδα σας και η επιχείρησή σας πρέπει να ακολουθούν το νέο γίγνεσθαι. Αυτό το δυναμικό τοπίο που ονομάζεται SEO αλλάζει τόσο γρήγορα και τόσο συχνά που θέλει συνεχώς παρακολούθηση. Πολλές φορές οι τρέχουσες προσπάθειες SEO που ίσως ξεκίνησες για την ιστοσελίδα σου πριν από ένα χρόνο μπορεί τώρα να είναι εντελώς απαρχαιωμένες.

Οι λέξεις κλειδιά και οι φράσεις αναζήτησης καθημερινά αλλάζουν, οι χρήστες αναζητούν σύνθετα θέματα, επίκαιρα. Νέες τάσεις αναζητήσεων διαδέχονται η μια την άλλη με αποτέλεσμα οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις. Νέοι αλγόριθμοι αναζήτησης εμφανίζονται συνεχώς για να διορθώσουν τυχόν σφάλματα και παραλήψεις. Η Google μας έχει συνηθίσει να εμφανίζει πολλαπλά update σε τακτά χρονικά διαστήματα. Update που συνήθως διορθώνουν την ποιότητα των αποτελεσμάτων. Κάποιες από τις αλλαγές στον αλγόριθμο της Google που έχουν ανακοινωθεί επίσημα είναι οι ακόλουθες: BERT, Rank Brain, Neural Matching, Google Panda, Google Penguin, Google Vince και πολλές άλλες.

Προώθηση ιστοσελίδας αποτελέσματα αναζήτησης και SEO

Οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να επιστρέψουν το πιο κατάλληλο, πλήρες και σχετικό αποτέλεσμα στους ανθρώπους. Πραγματοποιούνται εκατομμύρια ερωτήματα καθημερινά σε μηχανές αναζήτησης σε όλο τον κόσμο. Τι όμως είναι εκείνο που κάνει κάποιες ιστοσελίδες να ξεχωρίζουν; Έφτασε η ώρα του ειδικού μάλλον σε κάθε κλάδο ή βιομηχανία, να αρχίσει να ασχοληθεί για να επωφεληθεί. Η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι μεγάλης σημασίας για τις επιδόσεις της και την ολοκληρωμένη απόδοσή της.

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως θα χρειαστεί να γίνεται οι ειδικοί. Να χρησιμοποιείτε λιγότερες λέξεις κλειδιά και καλύτερο, ποιοτικότερο περιεχόμενο. Η στόχευση λέξεων κλειδιών με χαμηλό ή καθόλου περιεχόμενο ήδη έχει παραγκωνιστεί. Πλέον οι αναζητήσεις εκτός από την ήδη κυριαρχούσα πρόθεση χρήστη, μεταπηδούν από τις λέξεις κλειδιά σε θεματολογίες σχετικές με αυτό που αναζητάτε.

Αναζητήσεις Google σε Κινητές Συσκευές (Mobile SEO)

Πολύ κουβέντα επίσης γίνεται για τις αναζητήσεις και τα αποτελέσματα από κινητές συσκευές. Ήδη εδώ και αρκετό καιρό οι μηχανές αναζήτησης έχουν αλλάξει τις κατατάξεις των αποτελεσμάτων για αναζητήσεις που πραγματοποιούνται από κινητές συσκευές. Πλέον οι κινητές συσκευές δεν είναι μια νέα τάση αλλά μια αναγκαιότητα. Μια αναγκαιότητα που επιβάλει πλέον σε όλους τους κατόχους ιστοσελίδων την λειτουργία τους σε κινητές συσκευές. Ο νέος κανόνας αυτός δεν συγχωρεί λάθη. Πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μια έκδοση για κινητά τηλέφωνα στην ιστοσελίδα σας, Πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να δημιουργούν ιστοσελίδες για επιτραπέζιους υπολογιστές αφήνοντας για αργότερα τα tablet και τα κινητά.

Δυστυχώς μέχρι τότε ήδη χάνουν την ευκαιρία για υψηλή οργανική επισκεψιμότητα μέσω κινητών συσκευών. Τα αναλυτικά στοιχεία για κινητά πρέπει να είναι προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης διαφορετικά σε κινητές συσκευές σε σύγκριση με τους σταθερούς υπολογιστές.Έτσι λοιπόν θα πρέπει να αλλάξετε την εστίασή σας στην πρόθεση και τις λέξεις-κλειδιά των καταναλωτών για κινητά για τα καλύτερα αποτελέσματα. Και αυτό είναι πολύ απλό εφόσον από το κινητό τηλέφωνο ένας χρήστης δεν συμπεριφέρεται το ίδιο σε σχέση με κάποιον που πραγματοποιεί αναζητήσεις μέσω υπολογιστή.

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες SEO

Αν ψάχνετε για εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες SEO, είστε στο σωστό μέρος! Η τοποθέτηση μιας ιστοσελίδας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορεί να μοιάζει με μια δύσκολη διαδικασία. Η ορολογία από μόνη της μπορεί να είναι πολύπλοκη για εσάς ερευνώντας και ψάχνοντας λύσεις στο διαδίκτυο ανάμεσα σε όρους όπως βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), SEO copywriting, διαφημίσεις (PPC), δημιουργία συνδέσμων και ούτω κάθε εξής.

Η εταιρεία μας προσφέρει υπηρεσίες σχεδιασμού ιστοσελίδων SEO. Οι ιστοσελίδες μας χρησιμοποιούν τις καλύτερες τεχνικές Local SEO. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν τώρα να επωφεληθούν από την τεχνογνωσία μας και να μάθουν πώς να αξιοποιήσουν τη δύναμη του Internet και να το κάνουν να λειτουργεί για αυτούς. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν λειτουργεί τόσο καλά όσο εσείς επιθυμείτε, πρέπει να ψάξετε να βρείτε λύση.
Οι εξειδικευμένες συμβουλές μας για τις μηχανές αναζήτησης και οι επαγγελματικές υπηρεσίες SEO μπορούν να σας βοηθήσουν.

Οι υπεύθυνοι διαχειριστές ιστοσελίδων που θέλουν να μάθουν πώς να βελτιστοποιήσουν τις ιστοσελίδες τους και να κάνουν οι ίδιοι αλλαγές θα πρέπει να αποκτήσουν την ανάλογη εμπειρία και εκπαίδευση πάνω στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι μπορούμε να σας βοηθήσουμε και να σας καθοδηγήσουμε να προσεγγίσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.

Η εταιρεία μας σας προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πάνω σε τεχνική υποστήριξη ιστοσελίδων, υπηρεσίες για συντήρηση ιστοσελίδας και ανανέωση περιεχομένου.

ONSITE SEO για προώθηση ιστοσελίδας

Το Onsite SEO αποτελεί την τεχνική βελτιστοποίησης της ίδιας της ιστοσελίδας σας, με εργασίες που πραγματοποιούνται σε αυτήν. Συνήθως απαιτείται η βελτιστοποίηση του περιεχομένου της, των λέξεων κλειδιών, των τίτλων, των εικόνων και των συνδέσμων. Αυτό που χρειάζεται είναι να γίνει σε κάθε επιμέρους ιστοσελίδα αυτή η εργασία. Μπορεί να είναι χρονοβόρα, αλλά τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν, καθώς θα ανέβει η επισκεψιμότητά της.

OFFPAGE SEO τεχνική προώθησης ιστοσελίδας

To Offpage SEO σαν τεχνική προώθησης ιστοσελίδας είναι και αυτή πολύ σημαντική. Σχετίζεται με όλες τις επιπλέον εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν εκτός της ιστοσελίδας σας προκειμένου να βελτιώσουμε την θέση της στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Συνήθως απαιτείται η δημιουργία εισερχόμενων συνδέσμων (ποιοτικών Back Link) προς την ιστοσελίδα σας. Θα αναρωτιέστε λοιπόν γιατί το Offpage SEO σαν τεχνική προώθησης είναι τόσο σημαντικό. Αυτό που πετυχαίνετε με το Offpage SEO σαν τεχνική προώθησης ιστοσελίδας είναι να δώσετε στις μηχανές αναζήτησης το έναυσμα ότι ο ιστότοπός σας είναι πολύ σημαντικός και έτσι να τον συμπεριλάβουν σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματά τους.

SSL Certificate (Λουκετάκι ασφαλείας)

Μετά την ανακοίνωση της Google σχετικά με την ύπαρξη SSL Certificate στις ιστοσελίδες, το SSL για το SEO είναι απαραίτητο. Η Google καθώς επίσης και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης θέλουν πάντα να προσφέρουν στους χρήστες εκτός από σχετικό περιεχόμενο, ασφαλές περιεχόμενο. Έτσι λοιπόν το SSL για την ιστοσελίδα σας σας προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης σε σχέση με ανταγωνιστικά site που δεν διαθέτουν ανάλογο πιστοποιητικό.

Κοινωνικά δίκτυα

Η ύπαρξη προφίλ στα Social Media, αποτελούν και αυτά με τη σειρά τους ένα “Σήμα” ότι η ιστοσελίδα σας και η επιχείρησή σας υπάρχει και είναι σημαντική. Αυτό το πετυχαίνουμε δημιουργώντας προφίλ επαγγελματικά στα social media, ολοκληρωμένα. Επιπλέον οι αναδημοσιεύσεις των επιμέρους ιστοσελίδων σας και των προϊόντων και υπηρεσιών στα social media, λειτουργούν και έχουν θετικό αντίκτυπο στις μηχανές αναζήτησης.

Ταχύτητα ιστοσελίδας και προωθητικές ενέργειες SEO

Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας αποτελεί και αυτή έναν προσδιοριστικό παράγοντα που βελτιώνει το SEO της. Σε περίπτωση που θέλετε ισχυρές επιδόσεις από την ιστοσελίδα σας καλό είναι να ξαναδείτε την ταχύτητα φόρτωσης της. Οι μηχανές αναζήτησης δεν θέλουν να εμφανίζουν στις πρώτες θέσεις αργές ιστοσελίδες, διότι αυτό δυσαρεστεί τους επισκέπτες. Εάν η ιστοσελίδα σας είναι αργή σκεφτείτε την αλλαγή πακέτου hosting ή τη μετακόμιση της ιστοσελίδας σας σε VPS. Σίγουρα η βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης θα σας δώσει μια μεγαλύτερη ώθηση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θυμηθείτε πως τα site που αργούν να φορτώσουν δεν αρέσουν σε κανέναν, ούτε στις μηχανές αναζήτησης.

Τι κρύβεται πίσω από το σκεπτικό των μηχανών αναζήτησης

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Αποτελεί από μόνη της το κύριο ερώτημα που πρέπει να έχουμε σαν χρήστες ιστοσελίδων, σχεδιαστές ιστοσελίδων και ιδιοκτήτες ιστοσελίδων. Θα χρειαστεί μέσω πολλών ερωτημάτων να αναζητήσουμε τον τρόπο λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης και τον σκοπό που εξυπηρετούν. Σύμφωνα με τη Google ο σκοπός της είναι να οργανώσει τις πληροφορίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο με τέτοιον τρόπο ώστε να τις κάνει καθολικά προσβάσιμες αλλά και χρήσιμες.

Το να προσφέρεις τα ποιο σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες του διαδικτύου είναι ένα τεράστιο εγχείρημα. Θα χρειαστεί λοιπόν να επικεντρωθείτε στον σκοπό της ιστοσελίδας σας, στη ποιότητα του περιεχομένου της, στην αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας, στην εξειδίκευσή της πάνω στον τομέα τον οποίο σχετίζεται καθώς επίσης και στην φήμη της. Όλα τα προαναφερθέντα αποτελούν παράγοντες που κρίνουν την ποιότητα της ιστοσελίδας σας και κατ’ επέκταση, την εμφάνισή της στις υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Περιεχόμενο ιστοσελίδας και Meta στοιχεία

Εάν θέλετε να κάνετε ένα καλό Search Engine Optimization και να βρίσκεστε στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης, τότε χρειάζεστε ποιοτικό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο θεωρείται ο βασιλιάς του SEO, αφού όσο καλύτερο και σε μεγαλύτερη ποσότητα είναι, τόσο πιθανότερο είναι να σας ανακαλύψουν και να σας προωθήσουν τα search engines. Ένα σημαντικό στοιχείο των σελίδων ενός site είναι ο ΤΙΤΛΟΣ που του δίνει ένα μοναδικό πλεονέκτημα κατάταξης. Το κείμενο που τον απαρτίζει είναι αυτό που βλέπετε στην πάνω αριστερά πλευρά του περιηγητή σας όταν πλοηγείστε σε ένα site και είναι το ίδιο κείμενο που παρουσιάζεται ως σύνδεσμος στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που πραγματοποιείτε. Ο τίτλος της ιστοσελίδας είναι επίσης αυτός που εμφανίζεται όταν γίνεται η προσθήκη ενός ιστοχώρου στα αγαπημένα.

Σε αντίθεση με τις παραπάνω περιπτώσεις το κείμενο καθαυτό δεν είναι και ορατό και μπορούμε να το δούμε μόνο κοιτάζοντας τον πηγαίο κώδικα μιας σελίδας (source code). Βρίσκεται στο σημείο που υπάρχουν τα ΜΕΤΑ δεδομένα της σελίδας και είναι της μορφής. Τα META δεδομένα αν και στο σύνολό τους δεν λειτουργούν πλέον ως παράγοντες κατάταξης, υπάρχουν δύο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ξεχωρίζουν ως οι σημαντικότεροι: η META περιγραφή (META Description) και οι ΜΕΤΑ Λέξεις-Κλειδιά (META Keywords).

Η ΜΕΤΑ Description είναι μια περιγραφική πρόταση του κάθε ιστοτόπου ενώ τα ΜΕΤΑ Keywords είναι Λέξεις-Κλειδιά απαραίτητες για τον προσδιορισμό της ταυτότητάς του εκάστοτε ιστοχώρου. Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, είναι σημαντική και η προσθήκη σε όλες τις εικόνες που εμπεριέχονται σε ένα site, κάποιου εναλλακτικού κειμένου (τα λεγόμενα ALT tags). Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, τα ALT tags είναι οι ετικέτες που χαρακτηρίζουν τις εικόνες που χρησιμοποιούμε, και παραμένουν κρυμμένες εκτός και αν περάσουμε το ποντίκι πάνω από αυτές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι απαραίτητη η χρησιμοποίησή τους τόσο για λόγους βελτιστοποίησης όσο και για μερικούς συνανθρώπους μας που έχουν προβλήματα όρασης.

Συμβουλές για προώθηση ιστοσελίδας

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε την αξία, το κύρος αλλά και τις επιδόσεις του site σας είναι αναμφισβήτητα το Search Engine Optimization. Το SEO είναι το μέσο που μετατρέπει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας σε σημείο αναφοράς. Θέλοντας να δώσουμε μια γενικότερη εικόνα των όσων αναλύουμε μέσα από το site μας, θα μπορούσαμε συνοπτικά να αναφέρουμε τα παρακάτω ως κάποιες χρήσιμες συμβουλές. Κάποια SEO tips (Search engine optimization tips), που βοηθούν στην αποτελεσματική βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σας:

Page Titles (Τίτλοι Σελίδας)

Σκοπός των τίτλων της κάθε σελίδας είναι να υποδυκνύει το περιεχόμενο που εμπεριέχεται σε αυτήν. Σιγουρευτείτε λοιπόν, οι τίτλοι σας να είναι καθαροί από άσχετες και χωρίς σημασία λέξεις, οτι εμπεριέχουν τα keywords – τις λέξεις κλειδιά που πρέπει, και οτι τέλος δίνουν έμφαση στο τι πρόκειται να διαβάσει ο επισκέπτης. Μην ξεχνάτε, ότι οι search engines χρησιμοποιούν τον τίτλο στα αποτελέσματά τους και αν είναι καλός και επεξηγηματικός τότε θα είναι και πιο αποδοτικός και για τους χρήστες που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο.

Heading Tags (Επικεφαλίδες)

Εάν φτιάχνετε μια ιστοσελίδα, έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλές επικεφαλίδες όπως H1,H2,H3 κτλ. Είναι απαραίτητο να τις χρησιμοποιήσετε ιεραρχικά – δηλαδή την H1 επικεφαλίδα σαν τη σημαντικότερη, την H2 ως την αμέσως πιο σημαντική κοκ.

Alt Tags

Εκμεταλλευτείτε τα alt tags που μπορείτε να προσθέσετε στις εικόνες που χρησιμοποιείτε στις ιστοσελίδες σας, και πετύχετε δύο σημαντικά πράγματα: πρώτον την εξυπηρέτηση των ανθρώπων που έχουν προβλήματα όρασης (αφού όταν δεν μπορούν να δούνε την εικόνα διαβάζουν το περιεχόμενο των alt tags), και δεύτερον την ευκαιρία που σας δίνεται να προσθέσετε έξτρα λέξεις κλειδιά που θα σας βοηθήσουν στην 7.καλύτερη κατάταξή σας στα αποτελέσματα των search engines.

Πλοήγηση

Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθέσιμη η βασική πλοήγηση στο πάνω και στο κάτω μέρος του site σας. Για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας αλλά και τις μηχανές αναζήτησης (αφού όσους περισσότερους τρόπους τις δίνετε για να ανακαλύψουν τη δομή του site σας τόσο καλύτερο είναι), μην ξεχάστε να τοποθετήστε το βασικό μενού και στη βάση των σελίδων σας.

URL

Βελτιστοποιήσετε και δώστε νόημα στις διευθύνσεις των ιστοσελίδων σας. Διευθύνσεις του τύπου https://www.dir.gr/goto.php?page=3245 πρέπει να αποφεύγονται αφού δεν βοηθάνε ούτε τα web spiders αλλά και ούτε είναι φιλικά προς τους χρήστες. Τα αρνητικά τους σημεία; Αφενός είναι σχεδόν αδύνατον να απομνημονευτούν και αφετέρου δεν προσφέρουν βοήθεια στο SEO αφού δεν περιέχουν keywords. Η καλύτερη εικόνα που πρέπει να έχει μία διεύθυνση είναι της μορφής: http://www.dir.gr/ike-gemi/

Meta tags

Χρησιμοποιήστε τα meta tags keywords και το meta tag description. Τα πρώτα χαρακτηρίζουν την κάθε σελίδα αφού εμπεριέχουν τις κυριότερες λέξεις κλειδιά της κάθε σελίδας, ενώ τα δεύτερα δίνουν μια σύντομη περίληψη – περιγραφή των όσων εμπεριέχονται.

Sitemap

Δημιουργήστε ένα sitemap (έναν χάρτη ιστοτόπου), και κρατήστε τον ενημερωμένο για να διασφαλίσετε ότι η μηχανή αναζήτησης Google, Bing και τα λοιπά γνωστά search engines έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του ιστοτόπου σας. Θα χρειαστεί το sitemap να δηλωθεί στα webmaster tools της εκάστοτε μηχανής αναζήτησης. Μόλις υποβληθεί το νέο sitemap θα χρειαστεί να κάνετε υπομονή έτσι ώστε να ευρετηριαστούν και να καταλογοποιηθούν οι νέες σελίδες του ιστότοπού σας.

Robots.txt

Δημιουργήστε και χρησιμοποιείστε ένα robots.txt για να επιλέξετε τί θα πρέπει να αποκλείετε από τις μηχανές αναζήτησης να αποθηκεύσουν για μελλοντική τους χρήση. Με αυτόν τον τρόπο σιγουρεύεστε ότι δεν θα έχετε κάποια ποινή εάν υπάρχει διπλό περιεχόμενο κάπου στο site σας.

Keywords

Τέλος σιγουρευτείτε ότι οι σελίδες σας εμπεριέχουν τα keywords, τις επιθυμητές λέξεις κλειδιά για τις οποίες στοχεύετε να τοποθετηθείτε ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Μην το παρακάνετε απλά βεβαιωθείτε ότι ξεχωρίζουν οι λέξεις και οι φράσεις που είναι πιο σημαντικές για το SEO σας!

Διαβάστε επίσης στην ίδια κατηγορία

Τοπικές Αναζητήσεις

Γιατί οι ιστοσελίδες πρέπει να είναι φιλικές προς κινητά τηλέφωνα;

Στρατηγική Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Αποτελεσματική κλήση για δράση ιστοσελίδας

Content Marketing ή αλλιώς Marketing Περιεχομένου

Social Media Marketing

SSL

Δείτε περισσότερα για τις υπηρεσίες καταχώρησης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης καθώς επίσης και για την καταχώρηση της ιστοσελίδας σας σε καταλόγους .

Έλεγχος SEO στην ιστοσελίδα σας

Η διεξαγωγή ελέγχου SEO της ιστοσελίδας είναι πολύπλοκη και απαιτεί αρκετή δουλειά. Αυτό συμβαίνει ειδικότερα αν η ιστοσελίδα σας έχει ήδη ένα μεγάλο μέγεθος περιεχομένου και υφίσταται στο διαδίκτυο για πολλά χρόνια. Για τις νέες ιστοσελίδες η διαδικασία ελέγχου SEO είναι απλή. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν αλλά και επαγγελματίες στον χώρο που θα σας δώσουν άμεση λύση και κατάλληλη βοήθεια. Η εταιρεία μας σας προσφέρει δωρεάν έλεγχο SEO και προτάσεις για την βελτιστοποίηση των οργανικών αποτελεσμάτων σας.

Για ολοκληρωμένο έλεγχο SEO της ιστοσελίδας σας και για βελτίωση της κατάταξής της καλέστε μας 2106632266  6934469804 ή στείλτε μας μήνυμα στο info@dir.gr

Call Now ButtonΚαλέστε μας