Στις μέρες μας ο σχεδιασμός ιστοσελίδων και οι διαδικτυακές αναρτήσεις μάρκετινγκ επικεντρώνονται σε διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας. Η προσέλκυση νέων επισκεπτών γίνεται για έναν κύριο σκοπό, να μετατρέψουμε τους επισκέπτες σε πελάτες – αγοραστές προϊόντων και υπηρεσιών.

Πολύ συχνά, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αγνοούν κάποια μεγάλα λάθη σχετικά με την ιστοσελίδα τους. Λάθη που δεν κρατούν απλώς τους δυνητικούς πελάτες μακριά, αλλά επίσης τους παροτρύνουν να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα πριν κάνουν οποιαδήποτε ενέργεια.

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία των ιστοσελίδων που διώχνουν τους επισκέπτες αντί να τους κρατήσουν. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε και εσείς να καταλάβετε πως μπορείτε να αποφύγετε τυχόν σφάλματα και παραλείψεις που μπορεί να σας κοστίζουν πολλά χρήματα κάθε μήνα.

Αργή φόρτωση ιστοσελίδας

Μια αργή ιστοσελίδα είναι προφανές πως απωθεί τους επισκέπτες της να συνεχίσουν να την χρησιμοποιούν. Αυτό το σημείο δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε. Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας παίρνει αρκετό χρόνο για να φορτωθεί σε οποιαδήποτε συσκευή και κυρίως στα κινητά τηλέφωνα πρέπει να το δείτε άμεσα. Οι υποψήφιοι αγοραστές – επισκέπτες δεν πρόκειται να κάνουν περισσότερες ενέργειες παρά να την εγκαταλείψουν. Οι αργές ιστοσελίδες συνήθως έχουν σφάλματα στον προγραμματισμό του κώδικα ή βρίσκονται σε υπερφορτωμένο Server. Η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι 3. Πρώτον να μιλήσετε με την εταιρεία που σας κατασκεύασε την ιστοσελίδα για την επίλυση του προβλήματος. Δεύτερον να επικοινωνήσετε με την εταιρεία που σας παρέχει την υπηρεσία φιλοξενίας για την μεταφορά της ιστοσελίδας σας. Τρίτον να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο webmaster ή μια νέα εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων.

επανασχεδιασμός ιστοσελίδας

Ξεπερασμένος σχεδιασμός μη λειτουργικός σε όλες τις συσκευές

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας αποτελεί τον καθρέφτη της επιχείρησής σας στον έξω κόσμο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γεγονός για εσάς και την εταιρεία σας. Μέσα από την ιστοσελίδα σας φαίνεται η αξιοπιστία σας, η αξία που δίνετε στην επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Αν σχεδιαστικά η ιστοσελίδα σας είναι ξεπερασμένη αυτό οδηγεί την επιχείρησή σας σε άλλη κατεύθυνση από εκείνη που επιθυμείτε. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι μοντέρνα και λειτουργική σε όλες τις συσκευές. Σε περίπτωση που δεν το καταφέρνει πρέπει άμεσα να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία σχεδιαστή ιστοσελίδων άμεσα.

Ορθογραφικά και τυπογραφικά λάθη

Ένα μεγάλο ποσοστό από τους αγοραστές σας σαφώς και δεν είναι καθηγητές πανεπιστημίου. Παρόλα αυτά ένας μέσος χρήστης μπαίνοντας στην ιστοσελίδα σας μπορεί εύκολα να εντοπίσει τυχόν τυπογραφικά και γραμματικά λάθη. Είτε θέλετε να το πιστέψετε είτε όχι το γεγονός αυτό βρίσκεται ενάντια στην εταιρεία σας. Σκεφτείτε κάτι απλό. Θα αγοράζατε ποτέ ένα αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία σε περίπτωση που δεν ήταν καθαρό μέσα και έξω; Πως θα αισθανόσασταν στην περίπτωση αυτή; Θα προτιμούσατε να ήταν πεντακάθαρο και γυαλισμένο χωρίς ίχνος σκόνης; Το ίδιο ισχύει και για την ιστοσελίδα σας. Αν θέλετε οι υποψήφιοι πελάτες σας να σας θεωρούν τον καλύτερο, πρέπει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας να είναι προσεγμένο. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας χωρίς σφάλματα και παραλήψεις και προβάλετε προς τα έξω τον επαγγελματισμό σας.

Ενοχλητικά pop-ups και λοιπά εργαλεία marketing

Σίγουρα θα σας έχει τύχει σε αρκετούς ιστότοπους να δέχεστε σαν χρήστης συνεχώς ενοχλητικά pop-ups (αναδυόμενα παράθυρα). Για το φαινόμενο αυτό υπάρχουν πολλές γνώμες και συζητήσεις σχετικά με το τι λειτουργεί καλύτερα. Τι είδους τακτικές μετατροπών κάνουν καλό σε μια ιστοσελίδα και τι όχι. Ποιες μετατροπές λειτουργούν και ποιες δεν λειτουργούν όταν πρόκειται για αναδυόμενα παράθυρα σε ιστοσελίδες. Ο γενικός κανόνας σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι πως μια ενοχλητική ιστοσελίδα σίγουρα θα απωθήσει τον επισκέπτη. Αντίστοιχα αποτελέσματα έχουν και οι ιστοσελίδες που περιέχουν πολλές διαφημίσεις, που μπερδεύουν τους χρήστες. Κατά κανόνα πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο σε όλα αυτά εφόσον ο χρήστης σε περίπτωση που καταλαβαίνει πως βομβαρδίζεται αποχωρεί άμεσα.

Αρνητικές Κριτικές

Πολλές φορές οι αρνητικές κριτικές που ίσως έχει η επιχείρησή σας στη Google και στα άλλα κανάλια Marketing που χρησιμοποιείτε, έχουν σαφώς αντίκτυπο στην ιστοσελίδα σας. Σε περίπτωση που ψάξει κάποιος στοιχεία για την εταιρεία σας και διαπιστώσει αρνητικές κριτικές, τότε είναι πολύ πιθανόν πως δεν θα σας προτιμήσει. Έτσι σε περίπτωση που έχετε ένα αρνητικό προφίλ θα χρειαστεί άμεσα να προβείτε σε ενέργειες. Σήμερα για να μην πω χθες είναι η ώρα να μιλήσετε με μια έμπειρη εταιρεία για τη διαχείριση της διαδικτυακής σας φήμης.

Στατιστικά ιστοσελίδων

Θέλετε να βελτιώσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας;

Εάν έχετε την αίσθηση ότι δεν παίρνετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε από την ιστοσελίδα σας μπορούμε να βοηθήσουμε. Σε περίπτωση που οι ενέργειες διαδικτυακού Marketing που ακολουθείτε δεν αποδίδουν όσο θα έπρεπε είμαστε δίπλα σας να σας υποστηρίξουμε. Εξειδικευόμαστε στην αναβάθμιση ιστοσελίδων και την τεχνική υποστήριξη ιστοσελίδων. Επικοινωνήστε σήμερα για να προγραμματίσετε μια δωρεάν συνάντηση μαζί μας. Θα σας δείξουμε το πως μπορέσαμε να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα των πωλήσεων πολλές εταιρείες όπως η δική σας.

Καλέστε μας:

2106632266

6934469804

Αποστολή Μηνύματος:

Καλέστε μας