Τι είναι η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου

Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων, εικόνων, βίντεο και λοιπών γραφικών. Πολλές φορές συναντάμε περιεχόμενο σε αρχεία λήψης όπως ηλεκτρονικά βιβλία e-books ή καταλόγους προϊόντων. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι εκτενές και πολυμορφικό εφόσον μπορούν να συνδυαστούν όλα τα παραπάνω. Τα κανάλια επικοινωνίας στο διαδίκτυο είναι επίσης αρκετά και με την χρήση μιας σωστής στρατηγικής, τα αποτελέσματα είναι υπέροχα. Σίγουρα θα έχετε ακούσει πόσο σημαντική είναι η δημιουργία περιεχομένου για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Για να διαβάζετε αυτό το άρθρο προφανώς δεν γνωρίζετε το πως. Η στρατηγική μάρκετινγκ χωρίζεται σε 3 βασικά σημεία:

  1. Που είμαστε τώρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό
  2. Που θέλουμε να πάμε
  3. Πώς θα πάμε

Κάθε βήμα από τα παραπάνω θέλει ειδική μελέτη και ανάλυση ώστε να φτάσουμε στον επιθυμητό μας στόχο. Παρόλα αυτά πρέπει κάθε φορά που σχεδιάζουμε μια στρατηγική να έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο. Εκτελώντας τα 3 παραπάνω βήματα πρέπει να βλέπουμε τα λάθη μας και τις αδυναμίες μας και να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε. Μετά από κάθε μας ενέργεια βλέπουμε τι πετύχαμε. Τι δούλεψε δηλαδή καλύτερα για το ακροατήριό μας και ανάλογα προσαρμόζουμε τις επόμενες κινήσεις μας.

Καθ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου, καλό είναι να εξετάζουμε το ακροατήριό μας για το οποίο δημιουργούμε περιεχόμενο. Για παράδειγμα θα πρέπει να ξέρουμε ποιο είναι το κοινό (στόχος) που απευθυνόμαστε. Τι κοινό έχουμε, πόσους διαφορετικούς τύπους κοινού μπορούμε να προσεγγίσουμε. Πληθυσμιακά πόσοι είναι όλοι οι άνθρωποι που στοχεύουμε και πόσους έχει ο κάθε τύπος κοινού ξεχωριστά. Αυτό θα μας βοηθήσει να επικεντρωθούμε στο να βοηθήσουμε το κοινό μας καλύτερα. Μπορεί επίσης να μας βοηθήσει στο να προσεγγίσουμε παρόμοιες ομάδες κοινού, περισσότερους τύπους κοινού ταυτόχρονα.

Υπάρχει πρόβλημα ; Δώστε λύση μέσω Μάρκετινγκ περιεχομένου

Σκεφτήκατε ποτέ τι περιμένει από την απέναντι πλευρά το ακροατήριό σας;

Μα φυσικά να του επιλύσετε όσα περισσότερα προβλήματα μπορείτε με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε σαν επιχείρηση. Δείξτε μέσω του Μάρκετινγκ περιεχομένου πως μπορείτε να δώσετε λύση για τα προβλήματα που αφορούν το ακροατήριό σας. Αν το πετύχετε τότε είναι που δεν πρόκειται να σας αλλάξει ποτέ.

Διαχείριση ή outsourcing

Η εξεύρεση του τρόπου με τον οποίο θα δημιουργήσετε και θα δημοσιεύσετε όλο το περιεχόμενό σας είναι πολλές φορές δύσκολη. Στον ρόλο αυτό θέλετε έναν έμπειρο συνεργάτη που θα σας καθοδηγήσει μέχρι να φτάσετε τον στόχο.

Ευκαιρία να συζητήσουμε τις ανάγκες σας για τη δημιουργία στρατηγικής content marketing

Καλέστε μας

2106632266  –  6934469804

Αποστολή μηνύματος 

 

 

 

Call Now Button2106632266