Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, λένε. Όμως, για να φέρει αποτελέσματα, πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από όμορφες λέξεις. Πρέπει να μιλάει στο κοινό σου, να απαντά σε ανάγκες και κυρίως να καταλαβαίνει η Google περί τίνος πρόκειται.

Στην αρχή, καθόρισε το κοινό σου. Σε ποιον μιλάς; σε νέο επιχειρηματία; σε μαμά που ψάχνει παιδικά ρούχα σε online shop; Σε ελεύθερο επαγγελματία; Γράψε με τρόπο που να τον αφορά, όχι να του μοιάζει άσχετο.

Δεύτερο βήμα: λέξεις-κλειδιά. Δεν χρειάζεται να το παρακάνεις. Βρες 1-2 βασικούς όρους για κάθε άρθρο και φρόντισε να εμφανίζονται φυσικά στον τίτλο, στις επικεφαλίδες και μέσα στο κείμενο. Χωρίς υπερβολές. Το Google καταλαβαίνει τις υπερφορτωμένες προτάσεις.

Το κείμενο σου πρέπει να έχει δομή. Τίτλος που τραβάει την προσοχή. Μικρές παραγράφους. Υποτίτλους. Λίστες. Σαφήνεια. Κανείς δεν διαβάζει “σεντόνια”. Όλοι ψάχνουν μια γρήγορη απάντηση ή μια γρήγορη λύση. Κάνε το εύκολο να το διαβάσει και να μείνει.

Μην ξεχνάς το CTA (Call to Action). Αν ο αναγνώστης ενδιαφέρθηκε, δώσε του ένα κουμπί, ένα email, μια φόρμα να κάνει κάτι. Μην αφήνεις το ενδιαφέρον να χαθεί.

Βοηθάμε επιχειρήσεις να γράψουν περιεχόμενο που όχι μόνο “φαίνεται” ωραίο, αλλά και δουλεύει. Με SEO, με φωνή, με αποτέλεσμα.

Θες να γράψουμε μαζί περιεχόμενο που ανεβάζει τη σελίδα σου ψηλά; Επικοινώνησε σήμερα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

κατασκευή ιστοσελίδων

Καλέστε μας